Door het gebruiken van onze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies om onze website te analyseren en te verbeteren. close

Suggesties & Klachten


Suggesties
Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via ons contactformulier of per e-mail. Wij staan ervoor open. 
DRF Beveiligingssystemen verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs. 

Tevreden klanten

Daar doen we het voor. Wanneer jij tevreden bent, dan pas zijn wij dat ook. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je toch een ander product? Geen probleem! Je kunt het artikel in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. 

Heb je het artikel al gebruikt, is het beschadigd, stuur je het onvoldoende gefrankeerd retour of is het niet meer in originele staat? Ook in dit geval kun je een artikel terugsturen, echter zullen wij dan wel kosten in rekening brengen. Wij zullen dan in dit soort situaties waardevermindering in rekening brengen bij de klant.

Onjuiste levering

Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Voordat je bestelling bij ons de deur uit gaat worden onze producten goed gecontroleerd. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een product ontvangen waar je niet tevreden mee bent? Neem gerust contact op met onze klantenservice via e-mail of via ons contactformulier.

Klachten
Bij DRF Beveiligingssystemen draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Loop niet boos weg maar kom terug zodat wij het kunnen oplossen. 

Je kunt je klacht richten aan de afdeling klantenservice, vul een contactformulier in of schrijf een brief en verstuur deze per post (DRF Beveiligingssystemen, Simon Stevinweg 27, 6827 BS, Arnhem). We onderzoeken je klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt van ons binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie verwachten. 

Wil je liever telefonisch je klacht kwijt? Dat kan op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur op telefoonnumer 085-3015027
Of per mail? Ons email adres is: verkoop @ drf-it.nl

Komen we er samen toch niet uit? Dan kunt u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.